نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آداب و مهارتهای‌ زندگی‌ بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • آموزش آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
  • آموزش اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
  • آموزش عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
  • آموزش دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
  • آموزش آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • آموزش به معلمان بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
  • آموزش جغرافیا چالش‌های آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشته‌ی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
  • آموزش جغرافیا جایگاه آموزش هنر در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشه‌های توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
  • آموزش جغرافیا راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
  • آموزش مجازی مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
  • آموزش ‌معلمان نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
  • آموزش هنر جایگاه آموزش هنر در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشه‌های توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

ا

  • اخلاق در نظام اجتماعی‌ بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • ارتباط اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
  • ارجاعات بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
  • استرالیا آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • انسانی چالش‌های آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشته‌ی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
  • ای بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • ایفای نقش ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقه‌مندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • اینترنت بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]

ب

  • بازرسی نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
  • بازی نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
  • برنامه درسی جایگاه آموزش هنر در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشه‌های توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

پ

  • پاندمی کرونا شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانش‌آموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
  • پژوهی بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]

ت

  • تاریخ محلی دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
  • تحقیق تطبیقی بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • تحلیل تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
  • تحلیل محتوی بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
  • تدریس عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
  • تصمیم گیری اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
  • تطبیق &rlm بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • تهیه نقشه ارتفاعی آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]

ج

  • جامعه تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
  • جغرافیا ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقه‌مندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • جغرافیا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
  • جغرافیا اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
  • جغرافیا نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
  • جغرافیا عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
  • جغرافیا آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • جغرافیا"؛ نرم افزار های "؛ کاربردی مروری بر نرم‌افزارهای کاربردی در آموزش جعرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 95-116]
  • جغرافیای تاریخی دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]

چ

  • چالش چالش‌های آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشته‌ی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]

ح

  • حسبه نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
  • حقوق شهروندی نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]

د

  • داده های DEM آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
  • دانش‌آموز ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقه‌مندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • دانش‌آموز راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
  • دانش آموزان شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانش‌آموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
  • دانشجومعلم نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
  • دانش رسانه ای بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
  • دانشگاه فرهنگیان جایگاه آموزش هنر در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشه‌های توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
  • دبیران چالش‌های آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشته‌ی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
  • دهم انسانی راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
  • دوره اول آموزش متوسطه بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

ذ

  • ذهن آگاهی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]

ر

  • راهبرد تدریس راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
  • راهبردها عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
  • روش پروژه محور دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
  • روش تطبیقی بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • روش جوهانسون عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
  • روش مقایسه&rlm بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]

س

  • ساختن گرایی اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
  • سراسری تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
  • سرمایه اجتماعی شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانش‌آموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • سواد جغرافیایی جایگاه آموزش هنر در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشه‌های توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
  • سیره معصومین(ع) بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
  • سینرگوژی اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]

ش

  • شبکه اجتماعی شاد شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانش‌آموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
  • شناسی تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
  • شهر سوق بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]

ض

  • ضریب درگیری تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]

ع

  • علاقه ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقه‌مندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • عملکرد تحصیلی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
  • عملکرد تحصیلی نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
  • عوامل عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]

ف

  • فضا و امکانات بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
  • فناوری "؛ آموزش مروری بر نرم‌افزارهای کاربردی در آموزش جعرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 95-116]

ک

  • کتب جامعه شناسی متوسطه دوم تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
  • کتب مطالعات اجتماعی بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
  • کشورهای پیشرفته آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • کلید واژه ها: عصر طلایی نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
  • کنکور تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]

م

  • ماهواره بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
  • متوسطه اول بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
  • متوسطه دوم چالش‌های آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشته‌ی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
  • محتوا تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
  • مدارس آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
  • مدارس ابتدایی بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
  • مسئله گشایی اجتماعی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
  • مسئولیت پذیری بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
  • مشکلات ارتباطی مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
  • مشکلات انگیزشی مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
  • مشکلات یادگیری مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
  • مطالعات اجتماعی بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • مطالعات اجتماعی بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
  • مطالعات اجتماعی بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • معلم راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
  • منابع جغرافیایی دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
  • منحنی میزان آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]

ن

  • نقشه خوانی نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
  • نقشه شیب آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
  • نوع مطالب بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

و

  • وسایل نوین ارتباطی بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]

ه

  • هویت ملی بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

ی

  • یادگیری دانش‌آموزان بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]