آ
-
آداب و مهارتهای زندگی
بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
آموزش
آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
-
آموزش
اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
-
آموزش
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
-
آموزش
دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
-
آموزش
آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
-
آموزش به معلمان
بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
-
آموزش جغرافیا
چالشهای آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشتهی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
-
آموزش جغرافیا
جایگاه آموزش هنر در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشههای توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
-
آموزش جغرافیا
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
-
آموزش مجازی
مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
-
آموزش معلمان
نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
آموزش هنر
جایگاه آموزش هنر در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشههای توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
ا
-
اخلاق در نظام اجتماعی
بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
ارتباط
اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
-
ارجاعات
بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
استرالیا
آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
-
انسانی
چالشهای آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشتهی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
-
ای
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
ایفای نقش
ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقهمندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
-
اینترنت
بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
ب
-
بازرسی
نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
بازی
نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
-
برنامه درسی
جایگاه آموزش هنر در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشههای توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
پ
-
پاندمی کرونا
شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانشآموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
-
پژوهی
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
ت
-
تاریخ محلی
دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
-
تحقیق تطبیقی
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
تحلیل
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
-
تحلیل محتوی
بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
-
تدریس
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
-
تصمیم گیری
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
-
تطبیق &rlm
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
تهیه نقشه ارتفاعی
آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
ج
-
جامعه
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
-
جغرافیا
ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقهمندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
-
جغرافیا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
-
جغرافیا
اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
-
جغرافیا
نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
-
جغرافیا
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
-
جغرافیا
آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
-
جغرافیا"؛ نرم افزار های "؛ کاربردی
مروری بر نرمافزارهای کاربردی در آموزش جعرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 95-116]
-
جغرافیای تاریخی
دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
چ
-
چالش
چالشهای آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشتهی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
ح
-
حسبه
نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
حقوق شهروندی
نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
د
-
داده های DEM
آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
-
دانشآموز
ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقهمندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
-
دانشآموز
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
-
دانش آموزان
شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانشآموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
-
دانشجومعلم
نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
-
دانش رسانه ای
بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
-
دانشگاه فرهنگیان
جایگاه آموزش هنر در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشههای توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
-
دبیران
چالشهای آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشتهی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
-
دهم انسانی
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
-
دوره اول آموزش متوسطه
بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
ذ
-
ذهن آگاهی
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
ر
-
راهبرد تدریس
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
-
راهبردها
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
-
روش پروژه محور
دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
-
روش تطبیقی
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
روش جوهانسون
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
-
روش مقایسه&rlm
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
س
-
ساختن گرایی
اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
-
سراسری
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
-
سرمایه اجتماعی
شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانشآموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
سواد جغرافیایی
جایگاه آموزش هنر در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان (نمونه: کاربرد سواد هنری در ترسیم نقشههای توپوگرافی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
-
سیره معصومین(ع)
بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
سینرگوژی
اثرات رویکرد سینرگوژی ساختن گرا در نظام آموزشی جغرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 51-66]
ش
-
شبکه اجتماعی شاد
شبکه اجتماعی شاد و سرمایه اجتماعی دانشآموزان شهرستان بروجرد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 17-46]
-
شناسی
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
-
شهر سوق
بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
ض
-
ضریب درگیری
تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
ع
-
علاقه
ارزیابی تأثیر روش تدریس «ایفای نقش و نمایش» در ارتقای علاقهمندی دانش آموزان به درس جغرافیا (مطالعه موردی دانش آموزان رشته انسانی آبادان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
-
عملکرد تحصیلی
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
-
عملکرد تحصیلی
نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
-
عوامل
عوامل و راهبردهای موثر در آموزش درس جغرافیا [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 59-68]
ف
-
فضا و امکانات
بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
-
فناوری "؛ آموزش
مروری بر نرمافزارهای کاربردی در آموزش جعرافیا [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 95-116]
ک
-
کتب جامعه شناسی متوسطه دوم
تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
-
کتب مطالعات اجتماعی
بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
-
کشورهای پیشرفته
آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
-
کلید واژه ها: عصر طلایی
نهاد حسبه ،آموزش ،سلامت و امنیت در جوامع اسلامی قرون میانه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
کنکور
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
م
-
ماهواره
بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
-
متوسطه اول
بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
-
متوسطه دوم
چالشهای آموزش جغرافیا؛ از نگاه دبیران (مطالعه موردی؛ متوسطه دوم رشتهی انسانی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 17-34]
-
محتوا
تحلیل سوالات جامعه شناسی کنکور سراسری بر اساس حیطه شناختی بلوم (1392-1401) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 35-50]
-
مدارس
آموزش جغرافیا در مدارس کشورهای پیشرفته(نمونه پژوهش:مدارس کشور استرالیا) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 23-38]
-
مدارس ابتدایی
بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
-
مسئله گشایی اجتماعی
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر مسئله گشایی اجتماعی، قدرت تصمیم گیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 58-81]
-
مسئولیت پذیری
بررسی کتب مطالعات اجتماعی بر اساس شاخص های مسئولیت پذیری (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 105-125]
-
مشکلات ارتباطی
مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
-
مشکلات انگیزشی
مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
-
مشکلات یادگیری
مسائل و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزشی (نمونه مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان ایلام) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 74-104]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی وضعیت پژوهشهای تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
معلم
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: پایه ی دهم انسانی) [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 95-112]
-
منابع جغرافیایی
دانش جغرافیای تاریخی عاملی کاربردی در آموزش تاریخ محلی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 39-58]
-
منحنی میزان
آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
ن
-
نقشه خوانی
نقش بازی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس نقشه خوانی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-22]
-
نقشه شیب
آموزش تهیه نیمرخ ارتفاعی، منحنی میزان، نقشه شیب و جهت از طریق داده های DEM [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 67-94]
-
نوع مطالب
بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
و
-
وسایل نوین ارتباطی
بررسی تاثیر آموزش به معلمان بر کیفیت دانش رسانه ای [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 106-129]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 84-105]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 47-73]
ه
-
هویت ملی
بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
ی
-
یادگیری دانشآموزان
بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 126-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد